Linear 324

Cena stavby na kľúč
Viac o stavbe na kľúč
209 600,00 EUR
Cena materiálu 115 300,00 EUR
Cena projektu 1 550,00 EUR
 
Úžitková plocha domu 135.20 m2
Obytná plocha domu 69.70 m2
Zastavaná plocha 194.00 m2
Obostavaný priestor 735.00 m3
Výška hrebeňa strechy
Sklon strechy
Orientácia hlavného vstupu sever
severovýchod
východ
Objednať projekt Linear 324
Objednať katalóg rodinných domov Promiprojekt

Samostatne stojaci prízemný bungalov LINEAR 324 bez podpivničenia, je vhodný do rovinatého, prípadne mierne svahovitého terénu. Je to dom strednej veľkostnej kategórie určený pre 4 člennú rodinu.

Prízemie rodinného domu môžeme rozdeliť na dennú a nočnú časť. Dennú časť tvorí obývacia izba s kuchyňou, ktoré spolu vytvárajú jeden veľkopriestor. Pri kuchyni sa nachádza malá komora. Z obývacej izby je výstup na krytú terasu.  Nočnú časť domu tvoria dve izby, kúpeľňa a spálňa rodičov so samostatným šatníkom a kúpeľňou. V chodbe sa nachádza malá nika, v ktorej je umiestnený kotol ústredného kúrenia. Zo zádveria je prístupné WC a garáž, ktorá je súčasťou domu. Za kuchyňou, z vonkajšej strany je situovaný záhradný sklad  prístupný z exteriéru.

V projekte sú navrhnuté klasické stavebné materiály: steny z keramických tehál, prípadne tvárnic, strop železobetónový monolitický, strecha plochá s fóliou PVC.

Diskusia k projektu Linear 324

Marie 2021-04-04 14:16:49
Dobrý den , stavíte i v Čechách ? V Karlovarském kraji na německých hranicích ? Je možné postavit tento dům, jen s tím rozdílem, ze bude “větší”? (Potřebovala bych větší místnosti) Děkuji

Martina Vicenova 2020-06-09 16:15:27
Dobrý deň, rada by som sa informovala ohladom projektu Linear 324 či je možné tento bungalov vyhotoviť aj vo väčšej výmere. Dakujem krasne s pozdravom Vicenova

Zdenko Chabada 2019-05-20 16:15:58
Dobrý deň, veľmi pekný projekt, chcem sa spýtať asi koľko teraz vychádza tento dom sčasti svojpomocne, lebo sú tu reakcie z 2013 a nižšie, odvtedy sa ceny zmenili.

rasto slisko 2018-06-05 18:05:31
poprosil bi som podoris a sirku zakladov

Janka 2018-05-15 11:47:51
Dobrý deň galéria vôbec nieje potrebná my sme si domček upravili a vyzerá super a dokanca ho staviame ako montovanú drevostavbu.

Janka 2018-05-15 11:47:50
Dobrý deň galéria vôbec nieje potrebná my sme si domček upravili a vyzerá super a dokanca ho staviame ako montovanú drevostavbu.

PietroSVK 2016-03-28 10:32:48
Zdravim, rozmyslame nad tymto projektom, mozete mi napisat Peter alebo dalsi co ho mate a svojpomocne ste postavili co znamena svojpomocne? Cize ktore prace ste robili sami ktore firma a cca kolko co stalo prip.kde sa da usetrit svojou pracou a kde sa napr. neoplati robit svojpomocne.

Peter Jucha 2016-03-22 14:26:43
Dobrý deň, mohol by som poprosiť o podrobnejší pôdorys domu? Ďakujem.

Tomáš Žák 2016-01-07 18:09:34
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat. Mohu tento projekt od vás zakoupit v české verzi? Aby byl česky. Nevím zdali by to u nás prošlo pří výstavbě. Chtěl bych stavět v České republice. Jinak cena projektu je 1250 euro? Platí to? Děkuju a přeju hezký den

Stanislav Mikluš 2016-01-01 15:28:00
Príjemný deň. Už dlhšiu dobu uvažujem nad týmto projektom. Počul som však o projekte s poschodím, čo ma zaujalo, no nikde som nenašiel vizualizácie ani pôdorys poschodia. Ak ste tento projekt riešili s poschodím, Môžem Vás požiadať o zaslanie možnosti vizualizácií a pôdorys poschodia na mail. Vopred pekne ďakujem S pozdravom Mikluš Stanislav

Peter 2015-11-13 16:18:41
Tiez mame tento dom postaveny, byvame uz 4 zimu. S kurenim v dome a konkretne v obyvacke nieje ziaden problem. len tak pre info naklady na plyn, voda elektrina 105 eur spolu hovori za vsetko. Svojpomocne bez problemov pod Vami obavanych 100 000eur. Plne so vsetkym suhlasim s ANDYM aj co sa tyka odvodnenia strechy. Postupoval som presne takisto

Martin 2015-09-29 17:22:08
Ahojte, práve sme dokončili múry. Môže niekto poradiť dobrú firmu na izoláciu strechy v TN kraji?

Andy 2015-09-28 10:58:32
YuriBoyka treba sa najskor pozriet ze sa nejedna o poschodovy dom, je to bungalov... s individualnou upravou som ho videl s poschodim, ale to je vynimocne.. je to prizemny RD.. kde ste tu na stranke videli poschodie?

YURIBOYKA 2015-06-05 21:50:33
ZDRAVIM, VIETE MI NIEKTO ZASLAT NA E-MAIL: sakal6@azet.sk pôdorys poschodia + izby aké sú tam? ĎAKUJEM

Linear324 2015-04-27 11:53:53
Radka75 Ahoj, skús pozrieť stránku modrastrecha.sk a albumy užívateľov linear324, andyfoto, catscan , majolulu, natali4. Prípadne

Radka75 2015-04-12 14:29:38
Dobrý den, z tohoto domu jsem úplně nadšená. Prosím, dá se někde vidět v reálu v Čechách ??? Nebo, kde se zde odkazech můžu podívat na nějaké foto. Děkuji. Radka

Daniela 2014-10-09 13:16:33
Dobrý deň Anita, rada by som sa spýtať, kde sa nachádza Váš dom??? Alebo, kto by nám umožnil nejaké foto či malú obhliadku. Som zo Stredného Slovenska a rada by som videla tento dom zo zmenami o ktorých sa píše. Ďakujem za odpoveď DAniela

Peter 2014-03-16 12:16:45
to Imino: Pozeral som ten v Hostovej cez google street view a zdá sa mi aj zmenšený a tie úpravy ten dom úplne dopackali.

Imino 2014-03-06 15:38:57
to Rasto: Tento dom je mozne vidiet v Hostovej, okr. Nitra, na kopci nad dedinou, mierne upraveny (bez garaze - tam su obytne miestnosti)

Rasto 2014-02-03 13:18:16
Viem, že sa to tu už písalo viac krát, ale bol by niekto ochotný umožniť obhliadku tohto domu? alebo mi viete povedať kde je takýto dom postavený na západnom slovensku? Díky za info

Iveta 2013-12-05 21:44:57
Strašně se nám líbí tento projekt, po přečtení komentářů již plno z Vás má tento dům postavený či rozestavený. Byl by někdo ochotný otevřít své dvířka zvědavým čechům :-) kteří také uvažují o tomto projektu? Nebbo je ochotný někdo zaslat Váš upravený projekt pro představu? Zajímalo by mě, jak to pán vyřešil s pracovnou nahoře. Díky

Jaro 2013-08-19 22:28:52
pre Peter: zrusil som spajzu pri kuchyni a o to natiahol garaz a tam premiestnil kotol a inak len trosku poposuval priecky a zvacsil tu technicku miestnost, ale v podstate som zachoval podorys podla projektu.

Peter 2013-07-25 07:54:24
Pre Jaro: Mame hotove zaklady, ake zmeny ste na dome robili, pokial to neni tajomstvo?

Jaro 2013-05-01 22:44:14
Dostaval som hrubu stavbu, nestaval som svojpomocne, ale pod 100.000,- cely dom svojpomocne sa da postavit v pohode! Dispozicia takisto ok az na ten kotol v obytnej zone, ale to sa da lahko prehodit inam. Plocha strecha a spadovana do stredu domu je takisto v pohode. Ked si to viete spravne materialovo navrhnut a dat dobre spravit nebude tiect ani za 50 rokov a nie ze za 10. Urcite tam ale nedam mPVC foliu! A spady menit netreba, je to zbytocne. Vysoka obyvacka je perfektna, je to super priestor. Celkovo perfektny dom aj ked oproti projektu je potrebne urobit par uprav. JV

Peter 2013-04-11 11:12:19
Začiatkom júna začíname, konečne skončilo dvojmesačné behanie po úradoch

Andy 2013-03-21 20:37:24
pre Jakubac: ja budem trosku oponovat z vlastnej skusenosti... 1. cely dom sme postavili svojpomocne ovela menej ako 100.tis eur. 2. dispoziciu si viete upravit tak ako komu vyhovuje, uz som videl tento dom cca 8x a vzdy bol iny. 3.plocha strecha - s nou nie je ziaden problem a spadovanie kto premysla si da prerobit projekt, resp. prerobi spadovanie. My sme to vsetko vyviedli mimo stredu domu :) ziadne cedniky nebudu :) to bola vlastne aj odpoved na c.4 , 5. Vysku nemusite dodrzat, videl som aj bez vyvysenia tento dom. No straca to na krase. Okna sa nemaju preco zaspinit kedze prach sada dole a na okan hore sa dostane minimalne.. cize to jedno pol hodinove umytie par okien hore nie je ziaden problem. 6. presne na to nas to nalakalo, a doteraz nelutujeme, ani lutovat nebudeme.. aspon niecim sa vymyka ten dom od klasickych stavieb. A pre laikov.. ako si to kto vezme... presne preto tusim ludia vyberaju domy, ze sa im pacia najskor na vizualizacii a nasledne pozru dnu a popripade upravia dispoziciu :) A.

Jakubáč 2013-03-21 09:30:59
1. Ten dom vžiadnom prípade svojpomocne nepostavíte pod 100000 eur. 2. Dispozícia je totálne zbabraná. Kuchyňa v jednom rohu, kúpelňa v druhom, WC v treťom a plynový kotol ako zdroj teplej vody v strede. Teraz si predtavte kolko metrov potrubia pre vodu a kanalizáciu musíte naťahať po celom dome. 3. Plohá strecha a ešte k tomu spádovaná do stredu domu. To si môže zvoliť iba sebevrah. 4. Rád by som sa s niektorým majiteľom stretol po 10 rokoch, kedy mu strecha potečie ako cedník. 5. Tiež tá výška v obývačke cez 4 m. To má byť čo? Rád by som videl tú ženu, ktorá tam bude loziť po rebríku aby mohla umyť okná. Nehovoriac o zbytočnom priestore na kúrenie. 6. 3D obrázok domu nemá chybu ale slúži len ako dobrý chyták pre laikov.

Andy 2013-02-26 19:24:36
Pre Miro : vsteky dostupne foto su na fotoblogu , bohuzial obhliadka uz nie je mozna v ziadnej faze. Respektive uz je dokoncene a je to uz cast sukromia... fotografie musia postacit. pekny den

Miro 2013-02-17 21:20:12
Pre Andy: Da sa urobit obhliadka po uplnom dokoncení ?

Andy 2013-02-17 20:01:08
pre Feri: Ja osobne som videl linear 324 uz v 6tich verziach. Toto nebude asi starost promiprojektu. Kazdy si upravi podla svojich moznosti, ci izby, terazu, rozmery domu. Pozemok ako pises 20x25 a 24x26 je rozmerovo pre tento dom OK, zalezi na tebe ci chces velku alebo malu zahradu. Takze pozemok je OK. pre Janka+Jozef: Bohuzial, obhliadky sme prestali robit vo faze holodom, uz je nutna ake take sukromie. Fotografie ktore som chcel som zverejnil vo fotoblogu. pre Miro: so snehom nie je problem, strecha je predsa naprojektovana na urcitu zataz. Ako napadne tak sa aj roztopi... toho sa bat nemusis

Miro 2013-02-15 20:44:39
Dobrý ja by som sa rad opytal ako je to v zime ked napada sneh na strechu vo vacsom mnozstve ci ne je problem ze ostava na streche a bol by som rad keby niekto sa seriozny ozval kto ma postavený dom chceli by sme tiez vidiet a poradit kto ma skusenost dakujem 0915882112

Janka+Jozef 2013-01-10 11:34:51
Pre Andy: Chceli by sme sa spytat, ci by ste boli ochotni ukazat nam Vas dom, nakolko sa paci aj nam a radi by sme ho videli nazivo. Tiez by nas zaujimalo, ake zmeny ste urobili oproti povodnemu planu, napriklad umiestnenie kotla, alebo WC pri vstupe. Dakujeme

Feri 2013-01-04 17:31:48
Krasny projekt. skoda len, ze je moc roztahany, podla mna by sa mohli architekti z promiprojektu chytit za srdce zapracovat na dalsich variantoch tohoto krasneho domu a dat ich sem, uz dlho som tu nepostrehol ziadne novinky. Koncept je fajn, no rozmery su rozmery ktore nepustia, u nas sa predavaju pozemky tak 20x25 max 24x26 a to je dost malo pre taky dom a dva pozemky kupovat nemienim, nakolko idu po 72 za meter.

Andy 2012-11-09 09:46:12
pre KATARINA: Kedze sa jedna o svojpomoc, sumu aku uvadzauju 81.000e sme ani len nedobehli.(co sa tyka holodomu) Velmi vsak zalezi na materialoch kde ich s akou akciou, bartrom, darovanim dostanete. Aku mate stavebnu silu a hlavne ci zadarmo :) ... nam firma robila napriklad len potery, omietky, filigranovy strop, okna... zvysok vsetko sami. Cize tu sa da velmi vela usetrit. Vela zdaru prajem... A.

eva bajusova 2012-10-23 10:33:07
Chcem sa spytat kolko by som priblizne potrebovala tehal heluz 44 na hrubu stavbu domu z vasho projektu Linear 324.Dakujem

Drahomira 2012-10-03 17:30:10
Projekt domu nas s manzelom velmi ocaril. Potrebovali by sme ho vidiet v skutocnosti, aspon rozostavany, kedze v komentaroch sa hovori, ze izby su male. Bol by niekto ochotny dom spristupnit k obhliadke?

Petra 2012-09-19 15:10:12
prosim vás,tí ktori dom trochu upravuju podla vlastnych predstav...mate uplne novy projekt od sukromneho projektanta,alebo vam projekt prerobila firma Promiprojekt?dakujem

Katarina 2012-09-19 15:00:13
pre Andy:chcela som sa spytat o kolko sa navysila cela stavby...je mi jasne ze do 81000 sa asi malokto zmesti....:-)

Andy 2012-08-14 14:29:47
pre Peter: bol som v tomto dome kde je schodisko a akoze umelo vytvorena pracovna na \"poschodi\" ak sa to da nazvat poschodim... a teda ja osobne by som do toho nesiel. odkroji to velky kus z obyvacky... PS: ked si uz niekto vybera bungalov ako linear 324 naco kazdy chce poschodie? uplne sa k tomu domu nehodi...ide o moderny BUNGALOV... bungalov je to slovo ktore tento dom vystihuje a nie prerabat to na poschodia a tym poskodit vsetky linie hornej galerie. Ak poschodie tak uplne iny projekt kludne aj od promiprojektu

Peter 2012-07-25 07:42:14
Konecne mam uz aku taku predstavu, istotne budem zvacsovat obyvacku, popri stene ako je kuchyna bude schodisko do malej pracovne, architekt mi navrhoval tocite, no to sa mi nepaci, proste bude tak ako je na tejto fotke aj so sivym kamenom http://www.modrastrecha.sk/fotoblog/stanka810/album/bielo-siva-inspiracia/10266523/

Anita 2012-07-18 23:48:23
My staviame presne tento istý projekt-dom, akurát oproti projetku v ňom máme nejaké zmeny, napr. máme dvojgaráž, všetky miestnosti máme zväčšené a ešte nejaké drobnosti. Nás s manželom tento projekt ihned chytil za srdce ale zas musím uznať že sa nie každému navonok tento dom páči, hlavne tej staršej generácii čo ale nás nezaujíme, pre nás je i tak č.1 :-) Momentálne dom stojí v štádiu otvorenej hrubej stavby, vyberáme akurát okná. Moc sa z neho s manželom tešíme a dúfame že ho čoskoro aj budeme obývať, držte nám v tom palce :-)

Katka 2012-07-07 21:16:48
Aj mna by zaujimalo ci sa da k domu urobit poschodie. Chyba mi tu priestor na relax, cvicenie a saunu. Myslite ze by to bol problem?

eva bajusova 2012-06-01 20:42:04
chcem sa spytat,ci mi neviete dat adresu niekoho, kto ma tento dom postaveny na východe Slovenska, chcela by som ho vidiet v skutocnosti. Som z okolia Kosic.Dakujem. 0905561137

viliam 2012-05-16 22:00:13
ma niekto tento projekt spracovany aj s poschodim? ak ano, viete mi poskytnut podorysy,rezy a pohlady? dakujem

Peter 2012-05-09 22:51:49
Ahoj xena. Ja som tiez od Ziliny, konkretne chcem zacat stavat v Kotesovej, no neustale cakame na pozemok, uz som uvazoval nad kupov novostavby. Tento domcek som videl pri Senci a nema chybu, skoda, ze priatelka ma odhovara, vraj kopec okien :) a to ona chce dom s velkym podkrovim a okien je tam isto viacej.

xena belakova 2012-04-14 23:22:49
dom ma očaril hneď ako som ho uvidela.súhlasím s Andym,že prejsť obývačkou do kuchyne ni eje žiaden problém.bývame v radovke už 13 rokov a máme tak isto vyriešené.Ak sa dá ,rada by som vedela,či ste ho nerealizovali aj niekde v okolí žiliny.

Andy 2012-03-20 16:36:24
pre tich co zvazuju... domuz mame postaveny, pozemok treba siroky minimalne 21m, uz po odsuhlaseni stav. uradu a susedov s mensimi rozostupmi medzi plotmi od zakona. Videl som dom bez galerie.. uplne to ten dom dohaptalo, nad tym ani neuvazujte. Ked ide o usporu teplaohladom galerie, nie je problem, teplo stupa vzdy hore a prijemne sa kuri. Cez tie februarove mrazy sme mali kurenie na 15min, no teplota bola 19-20nonstop, tazke nie je problem ani s vykurovanim. Zateplenie mame aj vonkajsie aj vnutorne stropy. A co sa tyka kuchyne... napirklad u nas sa da vojst ako tu pisu ludia, aj z predu cez hlavny vchod ale aj cez zadnu cast. Cize s taskami do kuchyne nie je ziaden problem. Ked sa da prist autom aj od zadnej casti aj od prednej ziaden problem. A myslim ze ked sa da len z predu, tych 7.5m obyvacky do kuchyne nie je take hrozne. Ved to je mozno 10krokov. A povedzme si pravdu.. kto v bytovke a aj v novostavbe ma kuhcynu hned za vchodovymi dverami aby zlozil tasky priamo tam? :D hlupost... uzivajte...

SIM 2012-02-20 12:44:40
Súhlasím s daika. Tiež mi nesedí vojsť zo zádveria rovno do obývačky. A následne prejsť cez celú obývačku (s plnými taškami s nákupom, smetiami alebo inak) do a z kuchyne. Čo sa týka galérie, moja praktická manželka sa hneď zaujímala ako bude umývať okná, či je k nim prístup.

anicka 2012-02-16 14:24:46
Rada by som vedela, či plochá strecha je dobré riešenie domu, pretože ma viacero projektantov odhovára od nej. Hlavne ide o veľké množstvo snehu v zime, alebo pretekanie strechy po určitej dobe. Jedným slovom zaujímajú ma výhody plochej strechy oproti šikmej. Ináč sa mi dom veľmi páči, ale zvažujem plusy a mínusy

Peter 2012-01-30 15:09:52
Príjemný deň. Už dlhšiu dobu uvažujem nad týmto projektom. S výstavbou chceme začať asi apríl/máj. Pozemok máme krásne rovinatý, slnečný 25x36m. Priateľke sa však nepáči galéria, ktorá je nad obývačkou, no práve tá mňa na tomto dome najviac zaujala. Videl som vizualizáciu aj bez nej, no není to ono. Počul som však o projekte s poschodím, čo ma zaujalo, no nikde som nenašiel vizualizácie ani pôdorys poschodia. Preto prosím pánov architektov, ak tento projekt riešili s poschodím, aby mi vizualizácie a pôdorys poschodia poslali na mail. Vopred pekne ďakujem

Martina 2011-12-29 09:56:27
Zamilovala som sa do tohoto domu na prvy pohlad a ked som ho videla v reale moja laska sa este umocnila :o)) .... Musim oponovat daike k tej kuchyni. Podla mojho nazoru je podstatnejsie, ze z kuchyne na terasu sa nemusi ist cez celu obyvacku. Je to neskutocna vyhoda, lebo sa nenosi spina z vonku po celom byte ked si idete iba zobrat napr. pohar ... Tesim sa na to ked zacneme so stavbou tohoto domu. Je pravda, ze planujem par mensich uprav, ale inak maximalna spokojnost :o))) ...

daika 2011-10-26 10:50:12
Z vonku krásne naprojektovaný dom. Na to, že nemá veľké izby svojou rozlohou zbytočne veľký. Zo zádveria hneď do obývačky a náslene cez celú obývačku do kuchyne. Neviem, či je to šťastné riešenie.

Eva Landlová 2011-05-30 14:48:19
Dobrý deň. Akú musí mať šírku pozemok na stavbu domu Linear 324. Dá sa postaviť aj holodom? AKáJE CENA HOLODOMU? Za aký čas je možné postaviť tento dom? Aký velký musíme mať pozemok?

Radi vám poskytneme ďalšie informácie. Stačí kliknúť na

Pridať komentár

Zakliknutím zaškrtávacieho políčka vyjadrujete príjemcovi súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov zaslaných cez kontaktný formulár za účelom Vášho spätného kontaktovania ako potenciálneho zákazníka prostredníctvom telefónu alebo zasielania správ elektronickej pošty. Vami poskytnuté údaje v žiadnom prípade nebudú uložené inde, ako v e-mailovej schránke prijímateľa. Všetky e-mailové správy s vašimi osobnými údajmi budú na Vašu žiadosť alebo po ukončení účelu ich spracovania vymazané. To sa týka aj predošlých správ s rovnakými údajmi.

Vaše osobné údaje spracúvané prijemcom sú: meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo.

Prijemca: PROmiprojekt, s.r.o., Lamačská cesta 45, 841 03 Bratislava
E-mailová adresa prijemcu: promi@promiprojekt.sk
Potenciálny zákazník: Osoba, ktorú identifikujú odoslané údaje

Toto oznámenie je povinné v súvislosti s nariadením Európskeho parlamentu a Rady Európsej únie 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov X).

Odoslať správu  
  • heluz.png
  • stavmat.png
  • isover.png
  • buderus.png
  • csob.png
  • schiedel.png
  • xella.png
  • porfix.png
  • kontrakting.png
  • wieneberger.png
  • bramac.png
  • rigips.png
  • baumit.png
  • velux.png
  • schneider.png
  • inels.png
  • elid-air.png
poradime-vam